Opgemaakt # Juni 2016 # part 1

Afgelopen maand ben ik weer aan veel nieuwe verpakkingen begonnen en daarom dacht ik minder op te maken deze maand, maar niks is minder waar.

Als eerste heb ik deze waxmelt ''love the spa'' van Intencent opgebrand.  Ik doe hem altijd door midden omdat hij heel sterk is wat trouwens een plus punt is !  Deze melt was heerlijk fris. Ook maakte ik van hetzelfde merk nog vele andere melts op , en een paar van scent melts.
oja mango en dewberry van #wmjm stonden ook op dat lijstje.


Wow wat rook deze showergel van Balea heerlijk zeg.
Helaas was deze een LE van vorig jaar en niet meer te koop. Als het goed is heb ik nog ergens een flacon staan gelukkig.  


Voor het eerst brandde ik een waxmelt van woodwick en ik ben meteen helemaal om .




Deze Yves Rocher showergel ruikt naar limonade,het is een LE dus wees er snel bij.

De honinggoud versie van loving blends was erg fijn voor mn haar.  jammer dat hij op is !



Er gingen een aantal pakjes reiniging doekjes door heen.

En hoe kan het ook anders, een reiniginggel van Yves Rocher.




De wash in wash out shampoo in cool blonde van Kruidvat kon natuurlijk ook niet ontbreken in het rijtje.

Deze heerlijke showerfoam van het melk meisje is helaas ook op gegaan. Ik kocht hem op de grens , ik heb echter nog zo veel douchegels staan dat ik deze even voorbij laat gaan.





Deze twee maskertjes gingen er ook doorheen.
Het gold masker gebruik ik wel vaker, heel verfrissend.




Er gingen nog meer waxmelts doorheen , green tea, ocean fresh,  ''mooi''  ''alien''  ''hammam''  en nog meer !

En ik gebruikte een haarmasker die echt goddelijk rook en geweldig goed werkte.  Het werkte zelfs zo goed dat mijn haar haast te zacht werd en elastiekjes steeds los schoten.




Dit micellair water komt van de Action en is de beste reiniger naast mijn geliefde face wash die ik heb geprobeerd.  Ik vind hem stiekem zelfs beter dan die van Garnier of Nivea.

Ook kocht ik een mini van Treaclemoon in de geur ''cinnamon nights''.  Deze ga ik zeker opnieuw aanschaffen.



Deze manibomb van #wmjm  heeft de geur van lychee en thee en werkt erg verzachtend voor handen en voeten. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !