Review : Biocura spray on moisturizer aloë vera ( Aldi)


Een paar jaar terug kwam Vaseline met een spray on bodylotion.  Dit was een heel handig concept alleen vind ik 6,99 voor een fles die er veel sneller door heen gaat dan een normale tube bodylotion toch een beetje prijzig om steeds opnieuw aan te schaffen. In die tijd had ik de cacao en de aloë Vera versie. Nu zag ik deze dupe liggen voor slechts 1,99 en deze moest natuurlijk mee.  Toen bleek dat de hoofd bestandsdelen water en aloë Vera leaf juice bleken en (vette) alcohol en parfum als laatste op het rijtje stonden was ik helemaal vrolijk.  Er zit zelfs nog argan olie in al maken ze daar geen eens reclame voor . 


Eenmaal thuis probeerde ik hem meteen uit en hij ruikt en werkt exact hetzelfde als de Vaseline variant.
De lotion ruikt heerlijk, trekt snel in en maakt  je huid lekker zacht. Heerlijk om snel op te sprayen na een warme dag omdat hij ook nog eens verkoelt.  Je kunt ook gemakkelijk op je rug komen met de spray en als je van ver af sprayt hoef je het niet eens meer uit te smeren.

Maar als je wilt dat je vriendje of die leuke jongen je even insmeert zeg je dit er natuurlijk niet bij ;)

Ik ben in ieder geval erg enthousiast hier over en ga snel nog een bus in slaan  van de week want dit soort acties zijn er meestal maar tijdelijk.  Dit is een super budget topper en perfect voor de zomer.  Helemaal happy hier ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !