Mascara Battle !


De afgelopen tijd heb ik een aantal mascara's getest.

Sommigen heb ik gekocht en sommigen heb ik gekregen.
Het leek me leuk om deze eens te gaan vergelijken met elkaar en om er achter te komen welke nou favoriet is en waarom . 

Ik begin met de Catrice waterproof all round mascara.
Een simpele mascara met een simpel borsteltje.
Ik zeg er meteen maar bij dat ik niet tevreden ben met deze want hij zou lengte ,volume en krul beloven maar het enige wat ik zie is dat mijn wimpers zielig naar beneden hangen. Waterproof is hij echter wel.  





Deze mascara is van max factor.
Het is de false lash effect mascara.
Ik ben gek op deze mascara want hij maakt je wimpers goed zwart , verlengt en als je een wimper kruller gebruikt lijken je wimpers inderdaad voller.
Voor deze battle krul ik mijn wimpers echter niet om '''de strijd'' eerlijk te houden.




Als laatste de Essence plump no clump mascara.
Een mascara die voor diepzwarte wimpers met volume zou moeten zorgen. En dat doet hij zeker! Wel is de mascara erg zacht en absoluut niet hot weather proof.




De winnaar !  Ik vind het effect van de plump no clump mascara het mooiste. Diep zwarte wimpers met wat volume. In combinatie met de Essence rebel topcoat is deze perfect.

Op de tweede plek komt uiteraard de max factor mascara en als laatste eindigt die van Catrice. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !