Opgemaakt # juli 2016

Ook deze maand heb ik weer een aantal producten opgemaakt.

Als eerste een hot oil treatment van Kruidvat eigen merk.
Ik vond deze eigenlijk niet zo bijzonder, mijn haar voelde er niet beter door aan ofzo.

De zilver glans kuur masker van Balea deed wel goed haar werk en haalde het gele uit mijn toen nog wit blonde haar met gemak weg.




Dit melon&mango maskertje voelde lekker aan op mijn  gezicht en rook ook nog eens heerlijk.  Mijn huid voelde niet perse zachter aan maar hij deed ook  geen kwaad.


Ik gebruikte ook een haar masker van 7th heaven.
Deze rook lekker naar honing en maakte mijn haar lekker zacht.




Deze fles van FA stond al een paar maanden in mijn badkamer. Omdat ik hem zo lekker vind ruiken deed ik er erg zuinig mee. Helaas is hij nu ook op en ga ik hem voorlopig niet opnieuw kopen. 

Ik besloot in een opwelling mijn haar koper/blond/bruin te verven.  Ik ben blij met het resultaat. Voor mijn schouderlange haar had ik twee pakjes nodig.



Ook gingen er een paar manibombs op van watmaaktjemooi.  Crazy coconut en Creamy Pistache




Deze conditioner was prima maar het was een hel om er wat uit te knijpen. Hij is dus ook niet helemaal leeg omdat de verpakking te hard is om te legen.

De handzeep van de jumbo schuimde goed en rook lekker, zeker voor herhaling vatbaar






Dit masker van Douglas eigen merk is een wonder middel!
Op de andere foto zie je een neus strip en een maskertje van Balea





Van Balea maakte ik ook deze douchegel op, hiervan is onlangs ook een review over verschenen. Hier heb ik een back up van gelukkig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !