Review : Ebay Leopard lipsticks.

Een tijdje terug bestelde ik op Ebay voor slechts 2,04 in totaal 3 lipsticks.  ze zitten in een ''leopard printed'' huls en de sticks zijn langwerpig.  Over het algemeen ben ik best tevreden met Ebay lipsticks maar deze zijn wel heel goedkoop !  Ik nam een barbie roze, een roze glitter en een rood oranje achtige kleur. 


Waar dit soort goedkope lipsticks normaal gesproken los in de huls zitten en een saaie verpakking hebben zijn deze stickies echte eye catchers.
Het goud en zwart laat het er leuk en mooi uit zien.
Zelf ben ik gek op leopard print dus mochten deze stickies ook echt niet in mijn collectie ontbreken.

Ik vind het erg mooie kleurtjes zo op mijn arm.
De sticks ruiken niet chemisch en glijden soepel over mijn arm.  Met slechts een enkele veeg krijg je goed pigment te zien.  Zal dit ook zo zijn op mijn lippen?

De koraal achtige kleur is goed gepigmenteerd.
De stick zelf werkt erg fijn en met slechts een paar vegen heb ik mooi gekleurde lippen !


Ook de barbie roze glijdt lekker over mijn lippen en voelt ook erg zacht aan.  Al vind ik dit kleurtje mijzelf niet heel goed staan, ik vind hem wel mooi !

Als laatste de glitter roze .
Het is een mooi kleurtje met een lekkere glans.
Hij brengt fijn aan maar je voelt de glitters wel zitten.
Zelf vind ik dit geen enorme ramp maar vind het ook niet erg prettig. 


Ik ben erg tevreden over deze lipsticks die slechts 0,68 per stuk kosten.

+ Brengen fijn aan
+ verzorgen je lippen
+ Mooie kleurtjes
+ Ruiken niet chemisch
+ Goedkoop & Goedekoop !! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !