Review : Kruidvat Hair Repair Hot Oil

Mijn haar is erg droog geworden door al het bleken en het verven naar een donkerdere kleur vonden mijn haren ook niet echt leuk. Daarom besloot ik de hot oil  treatments van Het Kruidvat te proberen. 



Dit zijn vier tubetjes verrijkt met amandel olie.
Je laat een zo'n tubetje ''warm'' worden in een kopje heet water en smeert het vervolgens in je droge punten.
Je trekt heel gemakkelijk het dopje er af zodat je niet in de weer hoeft met een schaar.
Het is de bedoeling dat je haar herstelt  word en gevoed wordt.
Nu geloof ik niet in het herstel gedeelte maar gevoed haar is altijd fijn.




Ik gebruik het spul volgens gebruiksaanwijzing en smeer de ( naar amandel ruikende) olie in de lengtes van mijn haar en in de punten. Ik laat het een paar minuten zitten en spoel het weer uit. 

Ik heb echter ( zelfs na een aantal keer gebruiken) geen verschil ervaren en mijn haar word er ook niet zachter of glanzender van.
Dit product is voor mij helaas geen succes.  


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !