Action oogschaduw en travel kitje testen !

Al een tijdje lagen deze producten geheel onterecht nog in hun verpakking op mij te wachten. Maar omdat ik helemaal in love ben met het freedom palette bleven ze daar veels te lang liggen. Vandaag laat ik jullie wat swatches zien en wat producten in actie ;)

Het travelkitje bestaat uit drie oogschaduws, drie lipstick kleurtjes een concealer en een blush. 
Op de foto draag ik de blush, concealer en de lichtste lipkleur, zoals je kunt zien op de swatches is de oogschaduw goed gepigmenteerd.  Ik voeg een extra foto toe van de oogschaduws op een andere dag.








Drie mono oogschaduws, deze zijn ook prima gepigmenteerd.




Bij deze ooglook heb ik gebruik gemaakt van de aubergine en de roze mono oogschaduws, als higlighter gebruikte ik de lichtste oogschaduw kleur uit het travel kitje.
En in de crease de donkerste kleur en de middelste op mijn waterlijn .


Ik ben erg tevreden over deze oogschaduws.
De mono's kosten volgens mij iets van 70 cent per stuk en het travel kitje was 1,99.  

Reacties

Natiza zei…
Action heeft soms wel goeie dingen!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !