Favorieten ! Juli & Augustus


Ik heb al een tijdje geen favorieten artikelen meer geplaatst omdat ik geen nieuwe favorieten had.

Nu heb ik er echter een aantal nieuwe bij die ik laat zien.




De vaseline sugar coated lip therapy balm

Dit product ruikt lekker en maakt je lippen zacht.

Ik ben fan.



Fuji green tea body butter van de bodyshop

Een heerlijk lichte boter met een zomers geurtje.

Perfect voor de dagen dat je toch wat extra verzorging kan gebruiken.




Matte matte matte lipstick van Essence

Dit is zo'n heerlijk nude kleurtje die altijd kan.

Daarom heb ik hem er ook veel bij gepakt.




Energizing botanical oil van Yves Rocher
Ik heb last van een beetje eczeem op mijn ellebogen en deze olie helpt zeker tegen de droge plekjes.


Chanel mascara
Deze zat bij de Glamour van deze maand, sindsdien gebruik ik hem bijna elke dag.



Yves Rocher  face cleansing gel.
Eenb als laatste een ouwe gouwe, die natuurlijk niet in dit lijstje mag ontbreken.


Wat zijn jou favoriete producten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !