Opgemaakt #Augstus 2016


Ook deze maand heb ik weer wat opgemaakt.

Waaronder enkele favorieten. 


Deze deodorant van Dove met komkommer en groene thee.
Deze gebruik ik al jaren en blijf ik opnieuw kopen.
Hetzelfde geld voor deze hydra vegetal reiniging gel van Yves Rocher.


Ook ging er een cranberry maskertje doorheen van dr. van der hoog . Deze was fijn en vochtinbrengend.
Er ging ook een wash in wash out shampoo door heen in de kleur warm copper. Deze ging niet 1 keer maar slechts 2 keer leeg ! 


Deze foundation had ik al veels te lang en de kleur was ook al niet goed. Dus die gaat ook weg.
Dit haar spul van Garnier Fructis was erg fijn maar helaas viel hij al snel stuk.




Dit banana maskertje van 7th heaven was prima.
Toch zal ik hem denk ik niet snel weer kopen omdat ik nog genoeg anderen heb liggen die echt goed zijn en ook nog een goedkoper.

Ik maakte een sample op van star skin. Dit werkte fijn voor mijn huid.



Ik maakte nog een haarmasker op en nog een gezichtmasker van dr van de hoog.



Deze FA showercream was echt heerlijk ,inmiddelsheb ik de deodorant hiervan ook in gebruik.
En natuurlijk ging er weer een edeka masker leeg.
Ik ben helaas bijna door mijn voorraad heen.



Het micellair water van de action vind ik werkelijk waar erg fijn. Dit was alweer mijn tweede fles.

Er ging ook een vochtigheids maskertje op.




Dit was een 75 ml douchegel van Therme.
Een heerlijke geur die ik graag in het groot wil hebben.

Deze mini van Yves rocher ging ook leeg.
Hier heb ik mijn haar 3 keer mee kunnen wassen.
Er zit dan ook maar slechts 30 ml in.



Jazeker, nog een mini  een 50 ml douchegel mango en koriander van Yves Rocher.  En nog een mini groene thee van hetzelfde merk.  Ik vond het wel eens tijd worden om mijn mini's op te maken .



Ook ging deze shampoo van Balea op, gelukkig heb ik nog een reserve fles. Als je last hebt van een droge hoofdhuid is dit echt je redding mensen ! en dat voor 65 cent.
En nog een haar product van 7th heaven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !