Review: Catrice lipartist sticks Fashion REditorial & First bROWn ticket


Catrice kwam onlangs met deze lip artists.
Dit zijn lipsticks in de vorm van een krijtje met een matte finish. Hij zou 6 uur lang moeten blijven zitten en voor een matte lip moeten zorgen zonder het uitdrogende gevoel.



Ik ging voor een berry kleurtje en voor een fel rood kleurtje.  Ze glijden soepel over mijn arm heen en het pigment is goed. Op mijn lippen smeert hij ook goed uit en door de vorm kun je er makkelijk mee werken. ( wel vraag ik me af hoe dit gaat als de punt afslijt) En ik vind het product nogal stinken, naar echt krijt. 



Ik gebruik bijna altijd matte lip producten en ze drogen mijn lippen vrijwel nooit uit maar deze producten zijn echt een ramp. Ze zitten inderdaad muurvast op je lippen en blijven lang zitten met minimale stempel effect op je glas maar ze maken mijn lippen echt heel erg droog.
De kleurtjes zijn wel mooi en erg intens en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten, bij het Kruidvat zijn ze namelijk 2 voor 5,00 deze week !

Reacties

Wat jammer dat je lippen zo droog ervan worden. Ik vind de kleurtjes wel heel mooi! Ik denk toch dat ik een kijkje ga nemen in de winkel haha :)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !