Review : Essence matt matt matt longlasting lipgloss


Essence heeft onlangs haar assortiment vernieuwt en heeft deze matte lipglosses toegevoegd.  Echter vind ik de textuur wel heel erg lijken op de lipcreams die ze eerder hadden. Ze ruiken ook hetzelfde , naar vanille.
Ik nam er twee mee 03 girl of today een donker fuchsia kleurtje en 01 la vie est belle een licht roze kleurtje.





Ik was toen erg tevreden over de lipcreams omdat ze fijn aanbrachten, lekker roken en ook nog eens lang bleven zitten. Dit is nog steeds zo. Het kwastje is zelfs verbeterd waardoor je nog preciezer kunt werken. 


Girl of today ziet er goed uit op mijn lippen en blijft zo'n 3 uurtjes perfect zitten voordat hij begint af te slijten.
Ik vind dit een mooi fris kleurtje.


Over de roze versie ben ik wat minder enthousiast.
Deze dekt aanzienlijk minder en brokkelt snel af.
Dit kan komen omdat ik al aardig gepigmenteerde lippen van mij zelf heb maar de formule hier van is ook anders.
De kleur zelf vind ik wel erg mooi.

Het zijn prima producten die wel echt mat zijn , zacht aanvoelen op je lippen en ook nog eens een lekker geurtje en smaakje hebben voor het budget prijsje van 2.39 .

Reacties

Zijn echt mooie vrolijke kleurtjes! Ik vind ze je leuk staan :D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !