Review : Lipsticks Oriflame


Via de Oriflame brochure bestelde ik deze twee lipsticks.

Een roze nude kleur en een felrode glitter kleur.
Ik heb eerder lipsticks gehad van Oriflame maar nog niet van deze lijn,ze kosten normaal 7.99 per stuk, maar ik kocht ze in een aanbieding.  


Ten eerste vind ik de verpakking saai en goedkoop aanvoelen. De lipstick rammelt een beetje in de verpakking en daar heb ik persoonlijk een hekel aan.  Essence doet dit ook niet en zij zijn er een stuk goedkoper mee.
Is het zo moeilijk om je verpakking goed te maken?


De lipsticks zijn erg romig en glijden zo over je lippen.
Hierdoor is de dekking een beetje medium maar met dit soort lipsticks vind ik dat niet erg. Vooral Sheer Rose vind ik erg mooi.  Red vind ik wat minder, ik had gehoopt dat er lekker veel glitters in zouden zitten maar op de lippen zie je dit niet terug.



Het zijn prima lipsticks, ze brengen fijn aan en voelen aan als een lipbalsem, de dekking is medium wat prima is .
Maar de verpakking is pure ruk en daardoor beschadig je de lipstick snel als je niet uit kijkt . En voor die prijs vind ik dat jammer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !