Review : Yves Rocher Brillance shine Conditioner

Yves rocher heeft altijd fijne producten maar toch bestel ik nauwelijks haar producten bij hen. Toch besloot ik een conditioner met korting te bestellen om eens te kijken of het wel voor mijn haar werkt. Ik betaalde 2,95 voor 150 ml.


De conditioner zit in een tube en is een heel klein beetje gelig, dit komt door de olie.
Nu ik niet meer wit blond ben vind ik dit niet erg maar anders was dit een reden geweest deze te laten staan.
Het spul ruikt erg lekker fris en bloemig en heeft bijna een masker textuur. Het laat zich makkelijk over je haar verdelen en trekt snel in.  Het is overigens ook weer gemakkelijk om het uit te spoelen, je bent geen minuten lang bezig.

Na het een aantal keer gebruikt te hebben merk ik wel degelijk verschil !  Mijn haar voelt ietsje zachter aan en heeft ook meer glans in de punten van mijn haar.
Hoe mijn hoofdhuid er op reageert kan ik nog niet zeggen, ik krijg namelijk pas last als de tube bijna leeg is.
Hier zal zeker dan ook nog een update van komen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !