Review: Essence lipsticks me and my umbrella Rosewood & Dark Red


Afgelopen weekend was ik in Duitsland maar daar waren deze mooierds al uitverkocht ! Gelukkig heb ik ze in Nederland alsnog kunnen bemachtigen.  Beide kleuren zijn erg mooi en de verpakking vind ik er ook tof uit zien.
De lipsticks zijn iets breder als normaal en de vorm ziet er niet uit zoals in het pers bericht.  Echter vind ik dit niet erg maar moet je wel een beetje uit kijken met smeren als je dunne lippen hebt zoals ik . 



Rosewood is een prachtige oudroze kleur met een matte finish.  Hij is boterzacht, maar blijft goed zitten en hij ruikt ook nog eens heerlijk.  



Dark Red is een hele diepe donker rode kleur met een matte finish. Ook deze ruikt heerlijk en heeft een zachte formule. Beide lipsticks drogen je lippen niet uit . 



Beide lipsticks zijn intens gepigmenteerd , de rode is alleen wel lastig om netjes aan te brengen zonder uit te lopen.
Normaal gesproken zou ik dan ook een lipliner dragen, maar om een eerlijke review te schrijven laat ik dit.


desalniettemin ben ik erg tevreden over deze lipsticks en kan Rosewood zomaar een nieuwe favoriet worden.
Ze zijn te koop voor 2,39 bij het Kruidvat of Trekpleister.

Reacties

Unknown zei…
Wauw Rosewood is echt een prachtige kleur, zeker voor dit seizoen!

x
closetfullofdreams.com
Engelina zei…
Ja echt he ! en mijn litteken bij mn mondhoek valt ook minder op bij deze kleur.
Bij de donkere lijkt het net alsof ik iets in mn mondhoek heb zitten en dat vind ik zo lelijk.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !