Review : Max & More lipsticks


Ik was weer eens bij de Action en ik zag dat er nieuwe kleuren waren toegevoegd aan het lipstick assortiment.

Per 2 kosten ze nu slechts 0,79 en ik nam een paar setjes mee. In 1 setje zat een dubbele lipstick dus ik laat jullie 5 lipsticks zien.  



Zoals altijd ruiken ze lekker naar vanille, en dit keer zaten er vooral matte lipsticks tussen .



Hot pink  is een mooi roze kleurtje, deze heb ik eerder gehad en toen was hij wel een stuk feller.



matte silky nude  is absoluut niet mijn kleur, deze zou ik eerder als concealer gebruiken.




Cranberry ging erg stroef en patchy over mijn lippen.
Deze vind ik dan ook niet erg geslaagd.




Matte rose red  vind ik wel een mooi kleurtje en deze glijdt ook gemakkelijker over je lippen heen .



matte fabulous orange is mijn favoriet van de 5 kleurtjes.
Helaas kreeg ik hem niet goed op de foto.



Overal ben ik er niet erg tevreden mee.
In het verleden waren deze lipsticks een stuk fijner, meer gepigmenteerd en brachten ze ook beter aan.
Nu lijkt het net alsof ik overal vlekken heb zitten.
Een beetje jammer .  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !