Favorieten September / Oktober 2016 !

De afgelopen tijd is er eigenlijk geen nieuw favorieten artikel verschenen omdat deze eigenlijk al een tijdje het zelfde waren.  Dit keer heb ik echter ook nieuwe favorieten en zal ik mijn all time favorieten dan ook niet benoemen in dit artikel. Deze zijn namelijk nog steeds hetzelfde. 

Als eerste deze Fingerfood van wmjm en een fluffy bodybutter van hetzelfde merk. Dit zijn heerlijke producten die ik dagelijks gebruik.  


Deze producten van Kruidvat zijn ook helemaal geweldig, alleen de tea tree producten die ik nog aan het testen ben vind ik wat minder bij mijn huid passen.



Deze lipbalsems waren tijdelijk bij het Kruidvat te koop maar ik zag ze ook al bij de Action liggen.  Ik ben er dol op en heb deze blauwe bessen variant dan ook dagelijks gebruikt .


Ik ben eigenlijk geen blush meisje en draag standaard enkel bronzer als blush maar damnit wat is deze mooi !
Het pigment is goed, de kleur is niet te oranje en het geeft je een gezond blosje.  De zomer is namelijk nog maar net afgelopen en ik heb al weer een bleek scheet gezicht 




Dit waren dan alweer mijn nieuwe favorieten !
Volgende maand komt er weer een nieuwe want ik ben alweer bezig met het testen van nieuwe producten maar die gebruik ik nog te kort om favoriet te noemen ;)

Reacties

JulieStarr zei…
Die blush van Essence vind ik zelf ook erg mooi! :-)

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !