Opgemaakt #Oktober 2016

Ik probeer zo veel mogelijk kleine en half opgemaakte verpakkingen op te maken en heb daarom ook bepaalde douche gels als handzeep gebruikt , vandaar dat er meerdere douche gels en shampoos opgegaan zijn.


Als eerste heb ik deze klei shampoo opgemaakt.
Deze liet mijn haar glanzen en er echt heel mooi uit zien maar.... ik denk dat dit het product is dat mijn hoofdhuid weer liet irriteren en ik heb een erg gevoelige hoofdhuid.
Voorlopig zal ik deze niet opnieuw kopen, tenzij ik er achter kom dat het toch een ander irriterend product was.

Ook ging er van dit merk maar dan van een andere lijn een haarmasker op.



Treaclemoon vind ik een heerlijk merk maar ik koop liever mini verpakkingen omdat ik graag afwissel.
Deze is momenteel mijn favoriet.

De bodypolish in de geur marshmallow van watmaaktjemooi ging ook op !




De honey bunny fluffy bodybutter ook, heerlijk product.


En deze mascara was na een best lange tijd aan vervanging toe. Volgens mij had ik deze zonder gein al zo'n anderhalf jaar liggen.  Deze heb ik inmiddels alweer opnieuw in gebruik.



De Action verkocht tijdelijk sheetmasks en deze heb ik ook opgemaakt ik vond ze erg fijn. Deze showersmoothie van Balea rook echt geweldig en maakte mijn huid erg zacht, heel erg jammer dat hij niet meer te koop is .








De kersenbloesem douche gel van Yves Rocher is zwaar geparfumeerd en ik vond hem daardoor iets te heftig maar wel zeer geschikt als handzeep.

De neusstrips gingen er ook weer doorheen !


De ice cream lippenbalsems liggen denk ik al wel 8 jaar in mijn stash en ik heb ze nooit echt gebruikt. weg ermee !
De anderen zijn ook niet meer goed.



En ja zeker, er gingen nog meer mascara's op.
Beiden vond ik erg fijn, van de Essence mascara heb ik alweer een back up, voor de bigbold mascara van NYC wacht ik op een leuke aanbieding.

Deze mini tube van het hydraterende masker van Yves Rocher was erg fijn. Misschien dat ik wel een keer weer een nieuwe bestel.  Ik deed 3 keer met een tube van 30 ml.



Nu ik donker haar heb vind ik het wel leuk om af en toe nog van tinten te wisselen, daarvoor gebruik onder andere deze wash in wash out shampoo in rich red. 

oh bah bah bah dit masker vond ik echt verschrikkelijk maar omdat hij zo prijzig is heb ik hem wel opgemaakt.
Die geur is verschrikkelijk, mijn haar werd er echt niet zachter door en het spul zelf vond ik ook niet fijn.
Jammer want ik ben wel fan van hun shampoo.



Sweet wonderland van Balea is een heerlijke showercream die ruikt naar vanille en roosjes. Wat ben ik blij dat ik nog een paar flessen heb staan want ik kom maar 1 of 2 x per jaar in de DM.

Ik ben echt dol op dit luchtje ondanks dat er geurnoten in zitten waar ik normaal niet tegen kan . Inmiddels heb ik een full size fles.  





Reacties

JulieStarr zei…
De shampoo is van L'Oreal en het haarmasker van Schwarzkopf? :-)
Ik heb bij Action ook twee sheetmaskers gekocht maar heb ze nog niet geprobeerd!
Engelina zei…
Ja klopt ik heb niet bij elk product het merk er bij gezet zag ik.
Zeker doen ! Het honing masker vind ik tot nu toe het fijnste, niet een heel bijzonder masker maar voor 55 cent hoeft dat ook niet voor mij.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !