Review : Essence midnight masquerade dance till dawn lipstick ombre duo


Bij de nieuwe LE van Essence midnight masquerade zaten ook twee prachtige lip duo's met een zwarte stick en een matte gloss om een ombre lip te creĆ«ren, echt vond ik de combi die op de verpakking staat iets the goth , en als ik dat zeg dan is dat echt zo want ik loop gerust met zwarte lippen rond dus besloot ik om alleen op de cupido boog wat zwart aan te brengen en dit goed uit te blenden.




Over de kwaliteit van dit product ben ik zeer verrast want het blijft zo'n 5 uur zitten. Hij overleeft wat drankjes en een maaltijd en begint dan pas te vervagen.




De kleur vind ik ook echt prachtig en in combinatie met het zwarte geeft het mijn lippen extra diepte en laat ze voller lijken . Dit product kost 2,99 en is de moeite zeker waard!


Ik zou het super vinden als je me zou volgen op bloglovin  er komt binnenkort weer een win actie ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !