Review : Kruidvat Hydraterende Dagcrème


Eerder liet ik jullie de review van de oogcrème en het crème masker al zien, vandaag is de dagcrème aan de beurt.  Eigenlijk ben ik verknocht aan de Yves Rocher dagcrème maar goed die kost 12,95 per pot en deze slechts 1,99.   Daarom wilde ik deze graag een kans geven.



Hij zit in een oude apothekers potje en ik vind de vormgeving leuk gedaan. De crème zelf is gewoon wit.
Het aanbrengen voelt erg verfrissend en de crème is inderdaad erg zacht en hydraterend voor de huid.


Ook van deze creme ondervind ik geen irritaties, ik denk dat ik voorlopig mijn huid verzorging gewoon bij Kruidvat koop, op mijn geliefde reiniging gel van Yves Rocher na dan.
Toch ga ik ook de was gel van Kruidvat nog testen!
Deze review komt als ik deze uitgebreid getest heb.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !