Review : Kruidvat originals tea tree scrub crème

Ik heb al 3 producten gereviewed van de vernieuwde originals van Kruidvat eigen merk . Vandaag is het de beurt aan de scrub crème met tea tree olie. 



De scrub zit in een glazen pot en ik adviseer om er een spateltje bij te gebruiken .  Als eerste de geur, ik vind de geur echt verschrikkelijk, ik hou gewoon niet van de geur van tea tree want met de wasgel heb ik het zelfde.



De scrub zelf smeert gemakkelijk uit over je gezicht maar het is wel een grove korrel, als je een gevoelige huid hebt zou ik echt maar een heel klein beetje gebruiken en niet te stevig scrubben.  Als je een hele vette huid hebt of last hebt van acne  dan kan ik je dit wel aanraden .
Persoonlijk vind ik hem voor mijn gemengde gevoelige huid niet zo heel tof. 

Ook dit product kost 1,99 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !