Review : Maybelline babylips lipgloss- Taupe with me

Niet zo lang geleden kwam Maybelline met een nieuwe babylips lijn, namelijk lipgloss.  Ze kosten normaal gesproken 4,99 per stuk en komen in meerdere kleurtjes.
Zelf vond ik ''taupe with me '' het mooist al vind ik dit absoluut geen taupe kleur maar meer nude.



De gloss zit in een vrolijke verpakking , is handzaam en het kwastje is erg fijn.  De gloss zelf voelt erg verzorgend aan op je lippen en heeft een medium dekking. hij blijft gerust zo n 3 uur zitten mits je niks eet. Een drankje kan de gloss wel aan.  Verder vind ik hem niet heel bijzonder voor 4,99.
De gloss is buiten haar verzorgende eigenschap niks beter dan een Essence glossje.  Ik kocht hem dan ook in de aanbieding voor 2,49.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !