Wishlist ~! Budget Cadeautjes ! Alles onder de 5,00


Binnenkort ben ik jarig, komen sinterklaas,kerst en alle andere feestelijke dagen er al weer aan en zijn er allerlei nieuwe producten te koop in de kerst sferen. En sommige producten wil ik al een tijdje hebben. Daarom besloot ik een wish list te maken met dingen die ik nog voor mezelf wil gaan kopen maar het voor nu nog eventjes laat ;)


Als eerste de honey & vanilla shower smoothie van Wat maakt je mooi . Ik heb eerder al twee showersmoothies gehad van dit merk en ik ben er dol op.  Sun vond ik het lekkerst maar ik ben ook zeer benieuwt naar deze geur. Hij kost 4,95 


De candy cane soap pop lijkt me ook heerlijk, deze kost 4,50    En stiekem wil ik er ook andere producten bij.


Honey & Vanilla Shower SmoothieCandy Cane Soap Pop




Het Kruidvat heeft onlangs haar assortiment uitgebreid met continent lijnen.  The magic of brasil is de nieuwste geur en ik ben al helemaal verliefd op de shower nectar die ik gratis kreeg voor 250 punten bij mijn voordeelkaart. Ik zou ook graag de shower foam er nog bij hebben.  Al ben ik ook dol op de miracles of bali, daarvan is de shower foam al op gegaan hier. Deze kosten 3,99 per stuk.

Afbeeldingsresultaat voor spa secrets magic of brazil shower foamAfbeeldingsresultaat voor spa secrets miracles of bali shower foam

Ook weet ik dat er voor 3,99 een nieuw palette te koop is van Essence namelijk  ''toffee''  Deze wil ik ook graag hebben omdat dit precies de kleurtjes zijn die ik graag draag.

Afbeeldingsresultaat voor Essence toffee palette



Ook ''Intenscent'' kan bij bekoren met haar waxmelts!
Mijn favoriete geur is Alien , al komt Sun ook dichtbij mijn favorieten.  Deze kosten tussen de 70 en 80 cent.
( ligt er aan waar je ze haalt en in welke hoeveelheid.)




Ook wil ik graag nog een Vogue showergel in de geur Tornado.  Weer iets wat ik niet zo snel zou kopen omdat ik nog zo veel heb staan. Echter is deze geur verrukkelijk!
De deo heb ik namelijk al ;)
Deze kost rond de 3,00 



Afbeeldingsresultaat voor vogue  girl showergel tornado

Jaaa Etos heeft nieuwe lakjes en ik ben er zo benieuwt naar!
De kleurtjes op de foto vind ik ook super mooi en het prijsje is 1,99, ook mooi !

Afbeeldingsresultaat voor etos nagellak

de foto's komen van google van de site zelf of van verkoop punten.  Ik heb hier geen rechten op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !