Action shoplog. #1

Ik ging naar de Action om wat dingetjes te halen en zag er ook een hoop leuks tussen!  Dus buiten de praktische dingen als stofzuigerzakken,waxine lichtjes konijnen en katten snacks en de welbekende vanille geur kaars gingen ook de overige dingen mee waar ik wel een foto van heb gemaakt ;) 


Ik zag deze nieuwe lijn met ik geloof, 3 soorten geuren staan.  De paarse lijn schafte ik eerder al aan maar ik blijk helaas allergisch te zijn, met de blauwe lijn gaat het in ieder geval met de handcrème nog wel goed, dus kocht ik de douchegel,douchescrub en handzeep er ook bij. Deze kosten 0,99 per stuk.



Ook zag ik dat ze een nieuwe lijn met make-up hadden dus nam ik twee sets lipstick mee, een concealer stick, twee lakjes en een blush. Ik ben erg benieuwt naar de kwaliteit van deze producten. Elk product kostte 0,89 of 0,99 .




Deze airwick vanille geurkaars is een geliefde kaars bij mij en heb er dan ook al meerdere versleten, deze kostte als ik het goed heb 1,99 .



Ik nam ook een pakje onyx doekjes mee. 


Als snack nam ik deze organische mini rijstwafels mee met appel en kersen smaak.Ik heb diabetes en moet dus op letten met wat ik eet en als ik dit hele zakje op zou eten zou ik slechts 7 gram suiker binnen krijgen.Aangezien ik er per keer maar eentje eet valt dit dus reuze mee!
Ik heb er al eentje geproefd en ze zijn prima te eten voor 0.69


Max & More had ook weer een nieuw soort lakje in het assortiment en ik vond deze kleur speciaal genoeg om mee te nemen , deze kostte ook 0,99 



De vierkante acryl bakjes waar ik mijn lipsticks in doe waren er weer dus deze ging ook mijn mandje in.
En ken je dat ? dat je altijd die gebaks vorkjes kwijt raakt?
Nou, om die reden ging er alvast een extra pakje mee.


Verder zocht ik een leuk display achtig iets waar ik mijn favoriete oogschaduw paletten in kon stoppen en deze bakjes werden hem. Ik nam er twee mee.
Ik gok dat deze ongeveer 1,00 per stuk waren.



Verder kocht ik nog een hoop huishoudelijke dingen zoals ziplockzakjes, wc verfrissers,scheermesjes ect..

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !