Birthday Presents 2016


15 november was ik jarig, en ondanks dat de dag niet zo heel prettig begon was het uiteindelijk toch erg gezellig.

Vandaag laat ik jullie de cadeautjes zien.
Mijn vaders cadeautje kan ik niet laten zien is in gebruik!
Het is een mooie set borden met kommetjes.



Van mijn moeder kreeg ik deze mooie hand gemaakte mand voor mijn huisdieren. Deze is gemaakt van Fleece en het is een stevige zware mand van goede kwaliteit! hier gaan mijn diertjes zeker plezier van hebben. Ik kreeg er ook een kerst editie speelgoed bij voor mijn Konijn. 
Eerder dit jaar heb ik ook een blender gehad waar ik nog steeds superblij mee ben.
Deze kaart vind ik ook erg leuk.



Van mijn zusjes kreeg ik een sd kaartje, een luchtje waar ik dol op ben , waxine lichtjes en waxine lichtjes houders.
Ook kreeg ik lekkere thee, thee doosje een geurkaarsje en een leuke kaart met ballon.  Van mijn broertje een lief briefje en iets om zelf wat van te kopen.


Van het geld dat ik heb gekregen ga ik zeker nog van shoppen, deze dingetjes laat ik apart in een shoplog zien.
Ik ben erg blij met de spulletjes die ik heb gekregen!
Blij dat ik weer een jaartje ouder heb mogen worden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !