Food of the day - Ei muffins.


Dit is zo'n makkelijk recept die je ook nog eens in kunt vriezen. Handig als ontbijt, tussendoortje,traktatie of als voor of bijgerecht :  De ei muffin.


Het fijne van dit lekkers is dat je er alles in kunt gooien waar je zelf zin in hebt.  Ik vulde mijn silliconen vorm met broccoli,zalm en spinazie. En uiteraard ei ;) ik voegde wat kurkuma en peper toe en zette ze 15 minuten in de oven op 200 graden. Eventjes af laten koelen met het deurtje op een kier en eet smakelijk ;)


Andere variaties!

Je kunt ze ook maken met bijvoorbeeld ,kaas,tomaatjes,paprika,spekjes,courgette, kiemgroenten,bloemkool, paksoi ect.

Ik koos echter voor wat het minst ''nat'' was zodat de muffins stevig blijven en voor wat ik nog in de koelkast had liggen .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !