Review: Eyeliner Pen Action ''nieuwe lijn''


Laatst haalde ik de  eyeliner pen van Max & More, deze kostte 1,49  werkte erg fijn  maar.... de dekking was gewoon knudde dus deze pak ik er niet meer bij . Nu zag ik dat er ook van ''de nieuwe lijn'' een eyeliner pen was voor dezelfde prijs en ik was erg benieuwt of deze beter was.


De verpakking ziet er gewoon prima uit , al vind ik de pen iets aan de dikke kant om fijn vast te houden.  De punt ziet er prima uit en voelt niet hard aan zodat je er makkelijk mee kunt werken, De swatch op mijn hand is prima en hij is smudge proof.  Dan kan het aanbrengen op het ooglid beginnen !  




 En daar ging het mis... Omdat de verpakking zo grof is kun je niet gemakkelijk zien wat je aan het doen bent en hij gaat best wel stroef over je ooglid heen. Een dun lijntje kan ik er niet netjes mee trekken en mijn winged eyeliner leidt een eigen leven.


Jammer! Ik denk dat ik het toch bij mijn oude vertrouwde Essence eyeliner houdt. 


Note :  Geen idee wat er aan de hand is maar mijn foto's uploaden erg wazig.  Ik ga kijken wat ik hier aan kan doen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !