Review :Yves Rocher : Eau de toilette Quelques Notes D'Amour


Quelques Notes D'Amour  is een geur van Yves Rocher die ik al een tijdje lang wilde hebben. Ik had al een paar samples geprobeerd en ik vind de geur heerlijk. Echter vond ik hem te prijzig en bestelde ik er een miniatuur van .

Tot mijn verbazing zat er als extra cadeau die je altijd bij je bestelling krijgt als verrassing deze geur in grote verpakking er bij.  Super blij ben ik er natuurlijk mee en vandaag laat ik jullie deze heerlijke geur zien.


Het parfum zit in een heel mooi vorm gegeven flesje met een romantische uitstraling.  Yves Rocher zelf omschrijft deze geur als : Een geur waarvan u vlinders in de buik krijgt. Een moderne geurcreatie vol passie met de unieke combinatie van Damascus roos, Guaiac hout met rokerige accenten en de zachte noten van Bezoin extract.


Dat bloemige en rokerige ruik je er zeker in terug waardoor dit geurtje heerlijk is voor overdag maar in de avond ook nog prima kan.  Hij is zoet en sprankelend maar ook iets zwaarder door de hout noten en vervliegt daardoor ook niet zo snel . Zodra je de geur een tijdje draagt word de geur ook wat warmer en kruidiger op je huid en ik vind dat een leuk detail.Ik ben helemaal verliefd op deze romantische geur die sommigen aan Miss Dior doet denken ( zelf heb ik hem nog nooit geroken dus heb ik geen vergelijking) en zal deze geur er zeker vaak bij pakken .  Al merk ik wel dat mijn huid over gevoelig reageert op deze geur en zal ik hem dan ook vooral op mijn kleding spuiten. Zo kan ik deze fijne geur toch dragen :) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !