UNBOXING Yves Rocher Kerst verzorgingsproducten !


Ik plaatste een bestelling bij Yves Rocher alvast voor kerst.

En een klein beetje voor mijn verjaardag.
De kerst collectie is ook uit en de verzorgingsproducten zijn tijdelijk uitgebreid met drie heerlijke geuren. Wel fijn dat er dit jaar ook andere opties zijn dan alleen geuren met cacao.

Clementine & Spices
Cranberry & amandel
Peer & cacao  


Van de Clementine & Spices geur kocht ik de grote, de kleine douchegel en de hand crème. Deze geur was er volgens mij vorig jaar niet en ik was heel nieuwsgierig naar deze limited edition geur. De verpakking ziet er in ieder geval al heerlijk feestelijk en winters uit .



Van de cranberry & amandel lijn kocht ik opnieuw de grote, en de kleine douchegel en een hand crème.  Ik hou wel van bessen geurtjes en wilde deze dan ook graag aan mijn stash toevoegen.   




Verder kon ik voor slechts 1,50  twee schattige tasjes mee bestellen. Ik vind dit soort tasjes erg handig om wat alledaagse dingetjes in te doen en in mijn handtas te stoppen en ze ziet er ontzettend leuk uit .


Verder kreeg ik gratis eenkerstbal bij de drie mini producten  en bestelde ik naam stickers er bij voor kerst cadeautjes.    Bij je bestelling krijg je ook altijd een cadeautje en ik koos voor voor deze eau de toilette



Peer & cacao had ik al eerder eens besteld en ondanks dat ik niet weg ben van de choco geuren in producten vond ik deze wel erg fijn om als handzeep te gebruiken.  De handcrème gebruikte ik als voet crème en daarvoor vond ik deze twee producten echt heerlijk.  Dit keer bestelde ik alleen de mini douchegel.  
( deze had ik trouwens weggegeven dus geen foto )



Ik ga nu heerlijk genieten van alle geuren en reviews komen er zo snel mogelijk aan . 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !