Favoriete Producten van 2016


Waarschijnlijk worden jullie al overspoeld met dit soort artikelen maar hier is er nog eentje ;).


De lipstick van Essence in de kleur  ''come naturally'' is mijn ultieme favorite van het jaar. Ondanks dat ik ruim 100 lipsticks heb is deze het meest en vaakst gebruikt en is hij al voor de helft op. Helaas is deze niet meer te koop.

foto van Engeliina Graepler.

''Sweet wonderland'' douchegel van Balea is mijn favoriete douchegel van het jaar. Inmiddels heb ik er al bijna 2 opgemaakt van deze limited edition. Gelukkig heb ik er nog een paar staan.

foto van Engeliina Graepler.

Natuurlijk mag mijn geliefde face wash van Yves Rocher niet ontbreken in dit lijstje, bijna elke 6 weken maak ik er wel eentje op. Deze werkt nou eenmaal erg fijn voor mijn huid.

foto van Engeliina Graepler.

Ook weer van Essence, een favoriet luchtje. Ik heb meerdere geuren die ik graag draag maar nadat ik dit jaar zo'n 3 a 4 flesjes heb  versleten mag ik deze met recht favoriet noemen.  In ieder geval een favoriet die nog te koop is.   ( ik mis mijn soo...Eternal nog steeds snik. )


foto van Engeliina Graepler.

Waxmelts van Intenscent, en dan vooral in de geur ''Alien'' is ook een grote favoriet. Het afgelopen jaar kocht ik dan ook veel van deze kuipjes. En niet alleen in deze geur ;)

foto van Engeliina Graepler.


En als laatste, de wash in wash out shampoo van het Kruidvat.  Ik heb deze het afgelopen jaar in verschillende kleuren gebruikt. Van cool blond tot warm copper en chocolat brown tot rich red.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.
foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !