Mini Unboxing/Shoplog - Wat Maakt Je Mooi

Ik hoef de vaste volgers niet meer te vertellen hoe dol ik ben op Wat Maakt Je Mooi. En toen ik op tweede kerstdag de XXXL sale zag kon ik me niet inhouden.  De shampoo bar stond al een tijdje op de wishlist, en mijn fluffy bodybutter was ook al bijna op. Ik bestelde er nog heerlijke manibombs bij en een lekkere kerstzeep. Als extraatje zat er een leuke kaart in en een maar marshmallow soapies ! 

Ik ga de komende week de shampoo bar testen en ik ben erg benieuwt hoe mijn hoofdhuid en haar hier op gaat reageren.

En dan een fluffy bodybutter !  ''Snuggles'' is een heerlijke wasverzachter geur die mijn huid erg goed hydrateert
foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

De manibombs kunnen niet ontbreken in deze bestelling, dat zijn de standaard items die ik bij deze webshop bestel.
Drijvende marshmallow soapies ! Deze kreeg ik als extraatje erg leuk.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


En als laatst deze heerlijk geurende kerstzeep.

foto van Engeliina Graepler.

Hebben jullie ook wat gekocht bij  www.watmaaktjemooi.nl tijdens de kerstsale?  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !