Opgemaakt #December 2016 deel 2 Mega Veel !!


Ik doe niet aan goede voornemens maar ik ga in 2017 zeker proberen meer op te maken en zo mijn stash te verkleinen.

Vooral de mini producten gaan er aan ! 



Deze mini showergel/cream? van Treacle moon in de geur marshmallow rook echt goddelijk, Ik heb er  toen 2 meegenomen en heb er ook nog een hand cream van.

foto van Engeliina Graepler.

Via het Menzis spaar systeem kon ik een mini set Rituals uit zoeken waar deze 70 ml shampoo ook in zat. Hiermee kon ik 4 keer mijn haren wassen. Hij rook erg lekker maar voor mijn gevoel verzorgde hij mijn haar niet echt . 

foto van Engeliina Graepler.



Er gaat bijna geen maand voorbij dat ik geen haar kur op maak van de Edeka !

foto van Engeliina Graepler.


Deze Therme bodymist heb ik denk ik al wel een jaar staan en ik was er heel erg zuinig mee omdat ik hem iets te prijzig vind.  Helaas is ook deze opgegaan.

foto van Engeliina Graepler.


Mijn nieuwe favoriet van Essence is helaas op,
helaas is het limited edition. Kan Essence mij hier niet wat van sturen haha ?

foto van Engeliina Graepler.


Deze twee poeders moet ik helaas weg doen. De minerale is over datum en de andere is gewoon zo goed als op.

foto van Engeliina Graepler.

Er gingen nog wat maskertjes en neus strips doorheen.

foto van Engeliina Graepler.

Verder bleek het ongebruikte nieuwe glitterlakje dat ik laatst kocht al uitgedroogd te zijn, en die van de Action is ook uitgedroogd. Dit heb je toch snel met kleine flesjes.

De beautyblender is gewoon ''op'' inmiddels heb ik alweer een nieuwe in gebruik.

foto van Engeliina Graepler.

Ik maakte nog een micellair water op van Garnier, ja die wie ik niet opnieuw wilde kopen omdat hij zo snel op ging  ( 125 ml) maar het toch deed omdat ze 1+1 gratis waren.

foto van Engeliina Graepler.


De douche peeling van Yves Rocher is na 3 jaar (oeps) EINDELIJK op.  Deze zal ik niet opnieuw kopen hij was veels te zoet.

foto van Engeliina Graepler.

Er gingen nog meer maskertjes op, prima spul.

foto van Engeliina Graepler.

De rituals shower foam mini ging ook op.  


foto van Engeliina Graepler.

En er ging nog een Essence cookie scented hand crème op.
Gelukkig vond ik er nog een paar in verschillende filialen.


foto van Engeliina Graepler.

Er ging ook een shower foam van HEMA op. Deze mini kon ik slechts 3 x gebruiken.

foto van Engeliina Graepler.

Ook ging de mini parfum douche van Vogue op.
Deze gebruikte ik onder de douche en als handzeep.



 foto van Engeliina Graepler.

Verder heb ik de guhl conditioner opgemaakt. de shampoo vind ik niet fijn, maar de conditioner wel.

foto van Engeliina Graepler.

De handzeep van Yves Rocher ging ook leeg.

foto van Engeliina Graepler.

En ik verbruikte ook een fles dove douche crème, deze geur was niet mijn favoriet en deze heb ik dan ook snel opgemaakt. 

foto van Engeliina Graepler.

De wash in wash out shampoo in Warm Copper ging ook op.

foto van Engeliina Graepler.

Deze face scrub kocht ik bij de Action en ik vind deze erg fijn en mild werken, hiervan heb ik een nieuwe gekocht.

foto van Engeliina Graepler.


Ik hou van het merk Balea en dit keer nam ik een kleine shampoo mee in een heerlijk geur, deze zou ik graag in full size willen hebben, helaas kom ik voorlopig niet in de buurt.

foto van Engeliina Graepler.

Deze mascara van Essence is bijna op, maar deze heb ik al veels te lang liggen. En ik heb nog genoeg mascara.

foto van Engeliina Graepler.

Hetzelfde geld voor deze liquid eyeliner.

foto van Engeliina Graepler.

En als laatste een haarmaskertje gekocht in Duitsland.

foto van Engeliina Graepler.


Dit was de opmaak en opruim Editie van December.
En alweer het laatste opgemaakt artikel van het jaar.
Hebben jullie nog goede voornemens qua opmaken en opruimen van je beauty en verzorging stash?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !