Opgemaakt ! Januari # Week 2 #2017


Ook deze week heb ik weer producten opgemaakt, al waren de meesten op zondag al leeg.

Ik verfde mijn haar nog een keertje en er ging een mini douchegel op die ik als handzeep gebruikte.

foto van Engeliina Graepler.



De foundation is leeg en de blush vind ik niet fijn en was ook oud .

foto van Engeliina Graepler.

Mijn favoriete face wash is weer opgegaan en heb uiteraard weer een nieuwe in gebruik. De mini deo is van vogue en rook prima. 

foto van Engeliina Graepler.

Jazeker ! weer een wash in wash out shampoo leeg en dit keer was het cool blonde.
Het serum was van gliss kur en werkte prima.

foto van Engeliina Graepler.



Deze handzeep komt van de Etos en hier heb ik nog geen 2 weken mee gedaan. De pomp deed het niet dus die heb ik er af gehaald, dan gaat het zeer snel, hij schuimt ook niet lekker en maakte mijn handen ook niet knoflook-geur vrij als ik deze gebruikte dus ik ben blij dat hij op is . De geur is trouwens wel erg lekker.


Deze douchegel van Yves Rocher is de ultieme favoriete douchegel ooit en gebruik ik al sinds ik een klein kind was.
Als er eentje leeg is bestel ik hem meteen opnieuw. Gelukkig heb ik er voor nu nog eentje staan die ik van mijn moeder gekregen heb.


foto van Engeliina Graepler.



Ik maakte twee kersen maskertjes op van Balea.
Deze zijn zacht voor de huid en ruiken lekker.
en yay ! van deze maskertjes krijg ik geen uitslag.

foto van Engeliina Graepler.

De mini heat protect spray is van Lee Stafford en koop ik af en toe opnieuw.  De grote vind ik te duur en met zo n klein flesje doe ik een half jaar, aangezien ik bijna nooit hitte gebruik op mijn haar.

De Andrelon glansspray stonk ontzettend maar werkte erg prettig. Deze gaf mijn haar een mooie glans.

foto van Engeliina Graepler.

Ik maakte weer een tubetje handcreme op van Essence, helaas is deze LE niet meer te koop, maar ik heb er een paar extra ingeslagen, dit was alweer de derde tube.

foto van Engeliina Graepler.

En er ging weer een verpakking neus strips door heen.

foto van Engeliina Graepler.

Er ging een anti roos shampoo op, en een batiste mini droog shampoo.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

En een gezichtmaskertje van Dr. Van Der Hoog, deze was prima.   Het andere maskertje begon meteen te branden dus heb ik meteen verwijderd.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Deze deo van Dove ging op ! Een heel prettige deodorant die ik afwisselde met de komkommer versie.

De olie van Andrelon is helaas ook op, deze kocht ik vorig jaar bij de Action.  Helaas waren ze al snel op en ga ik geen 7,00 betalen voor een flesje die ik binnen een maand op maak . 


foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Deze mini micellair water van Yves Rocher werkte prima.
Deze kreeg ik een keer en vond dat hij goed zijn werk deed.  De full size vind ik echter te prijzig aangezien je voor een euro ook een fijne bij de Action kunt kopen.


De mini lipgloss is van hetzelfde merk en vond ik niet zo fijn in gebruik. Deze word namelijk al snel plakkerig en hij ruikt ook niet lekker meer. 

 foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Ik nam ook nog enkele voetbadjes want dat hadden die arme pootjes van me echt wel nodig , de badmelt in de vorm van een hartje met rose petals kocht ik bij de DM en de manibomb is van watmaaktjemooi .

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Mijn missie stash verkleinen en zoveel mogelijk opmaken gaat al aardig goed aangezien dit allemaal tussen 7 januari en nu is opgemaakt !  Het is namelijk jammer als producten over de datum gaan of blijven liggen en zo kan ik volgend jaar '' verse '' producten gaan kopen die ik ook echt heel fijn vind.  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !