Opgemaakt week # 3 # Januari 2017 + Declutter !


Opnieuw ben ik door al mijn spullen gegaan om mijn stash uit te dunnen. Binnenkort staan alle spring collecties voor de deur en daar moet ik wel een beetje voor sparen.

geld sparen en ruimte sparen ;)
Ook heb ik weer een aantal producten opgemaakt.
Het gaat lekker hier !



De Nivea Hairmilk ging op.  En deze had ik net twee weken.
Vind ik best snel gaan voor een shampoo. Gelukkig heb ik nog een back up want ik ga geen 3,59 voor twee weken gebruik neertellen haha.  Prima shampoo hoor.

foto van Engeliina Graepler.



Yes ! De 5 mini challenge is zeker geslaagd.
Ik maakte 3 mini haar producten van Dove op.
Ik vind het zo'n fijn spul.




foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Ik maakte ook een haarmasker op van Balea met de geur van Vanille en Amandelen. Deze had ik al een paar maanden in de badkamer staan en hij is nu eindelijk op.
Het masker werkt prima, maar is niet bijzonder ofzo.


foto van Engeliina Graepler.

Ik heb meerdere negatieve reviews gelezen over de marshmallow douchecreme van Balea maar ik vond hem echt geweldig en hoop dat ik binnenkort een nieuwe kan scoren, voor het prijsje van 0,95 kan dit ook zeker.
Hij is zacht voor je huid en je ruikt hem nog zeker een tijdje na het douchen. Ik ben fan !


foto van Engeliina Graepler.



De mascara van Essence is niet helemaal op maar ik heb hem al te lang open.  Ik gok al zo'n 6 maanden en aangezien ik weet dat ik dan last krijg van mijn ogen moet deze echt weg.  Ik vond hem fijn trouwens, maar hij is niet meer te koop.  Het sponsje ernaast is van de Action. Ik heb hem 1 keer gebruikt maar hij is knudde!

foto van Engeliina Graepler.


Ook maakte ik een mini parfum op van Essence.
Dit is echt een heerlijk luchtje maar helaas uit het assortiment. Soms kan ik hem nog op de grens scoren voor 1,00 maar voorlopig is dit mijn laatste mini .

foto van Engeliina Graepler.


Ten slotte maakte ik de manibomb met gingerbread mannetjes op. Mijn voeten konden wel wat verzorging gebruiken en deze manibomb van WatMaaktJeMooi doet dat zeker. 





Deze lakjes zijn zo'n beetje allemaal nog ongeopend, zonde om te laten liggen dus deze verkocht ik voor een klein prijsje.


foto van Engeliina Graepler.

Deze lip producten staan momenteel op marktplaats, 

Mocht je interesse hebben mag je commenten met je emailadres. of mij mailen naar beautyxspace@outlook.com.
limecrime en mac zijn dupes/fakes.


foto van Engeliina Graepler.


note :   babylips en salem zijn inmiddels weg. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !