Opgemaakt # week 4 # Januari 2017


Het houd niet op , niet vanzelf ;)  Ja alweer een nieuw opgemaakt artikel. Zolang ik zo veel blijf opmaken doe ik het artikel nu wekelijks in plaats van maandelijks.

foto van Engeliina Graepler.



Ik gok dat dit al de derde of vierde fles douchegel is van de vanille en rozengeur limited edition van Balea. Gelukkig heb ik er ook nog een paar op voorraad .  Ik ben fan van de geur en de verzachtende werking op mijn huid en had het liefst alle verpakkingen opgekocht .



foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.



Ik verfde mijn haar en had daarvoor 4 verpakkingen verf nodig, 2 van Syoss en 2 toners van een ander merk.
Van Balea gebruikte ik een zilver kuurtje er bij.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Er ging ook een luchtje op, gelukkig heb ik nog een back up staan want ik vind deze echt lekker. Ik kocht deze in Duitsland vorig jaar en heb hem ook nog nergens anders gezien.

Nog een parfum !  Omdat ik meerdere luchtjes door elkaar draag gaan ze (helaas) dus ook achter elkaar op.  Deze is van de valentijn LE van vorig jaar.


foto van Engeliina Graepler.

De Alien body butter van wat maakt je mooi is bijna helemaal op gegaan, maar ruikt niet meer goed.

foto van Engeliina Graepler.

Ik maakte een paar fijne maskertjes op van Balea.

foto van Engeliina Graepler.

Er gingen ook weer een paar mini shampootjes doorheen.
Vooral die van Syoss vond ik erg fijn werken voor mijn haar.

foto van Engeliina Graepler.

Ook ging er een wash in wash out shampoo leeg in cool blonde. Deze gebruikte ik onder andere om mijn haar te  tonen.

foto van Engeliina Graepler.


Deze liquid eyeliner van Essence heb ik al een jaar en ik heb hem veel gebruikt. Inmiddels werkt het kwastje niet meer en is het product gewoon ook echt op.


foto van Engeliina Graepler.

Deze scrub van Yves Rocher is mild en zacht voor je gezicht.
Deze vond ik erg fijn maar die van de action die 9,00 goedkoper is werkt ook prima.

foto van Engeliina Graepler.


Eigenlijk was deze hair milk conditioner bijna tegelijkertijd op met de shampoo maar ik kreeg het laatste restje er niet uit .  Ik besloot hem open te knippen .

foto van Engeliina Graepler.

Een micellair water van L'oreal.
Prima spul maar niet beter of meer bijzonder dan die van de Action of Garnier.   Wel ging deze langer dan een maand mee.


Afbeeldingsresultaat voor kruidvat bamboo showerfoam

Deze Shower foam van Kruidvat was echt fijn en is helaas op, volgens mij gaat deze het assortiment helaas  verlaten, en aangezien ik nog genoeg andere varianten heb zal ik deze niet alleen opnieuw kopen omdat hij weg gaat. Ik had hem al weggegooid omdat hij plakkerig was op het laatste, dus eventjes een foto van Kruidvat zelf bijgevoegd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !