Review : Essence cushion lipstick


In de nieuwe winterse LE van Essence zat een voor mij nog nieuw product namelijk de cushion lipstick.

De lipstick zelf zit in de dop en doormiddel van een sponsje dat zit bevestigd aan een soort springveer komt het product op het sponsje terecht.  Met het sponsje ga je dan over je lippen. 



foto van Engeliina Graepler.

Ik vind het leuk bedacht, alleen gaat het aanbrengen erg lastig omdat het sponsje te groot is en het product te droog. Je moet echt meerdere malen over je lippen gaan en het extra uit smeren voordat je een lichte rode gloed over je lippen hebt. En dan lijkt het net of je iets te hard geboend hebt en je daarom rode lippen hebt van de stain.

Dit vind ik er echt lelijk uit zien .

foto van Engeliina Graepler.

De kleur vind ik erg mooi, en als basis is dit een heel handig product zodat je geen lelijke lip lijn overhoudt als je rode lipstick op hebt die niet zo long lasting is.  Ik ga deze er dan zeker ook vaker bij pakken.maar dan niet alleen.

foto van Engeliina Graepler.

Hij kost 2,89 en is tijdelijk te koop bij verschillende kruidvat en trekpleister filialen.

Reacties

Unknown zei…
Mmm ik denk niet dat dit wat voor mij is, het ziet er wel grappig uit!

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !