Review : Lipstick NYX Snow white


Snow White is de perfecte wijn rode lip kleur. Ik had deze nyx lipstick al een tijdje in mijn stash maar had hem nog nooit gebruikt. Tijd om getest te worden dus ! 
Over het algemeen draag ik weinig rood maar deze kleur vond ik prachtig, en dan vooral bij mijn toen nog zwarte haar.  

De verpakking van de lipstick is simpel en klassiek.
Met de naam van de lipstick op een sticker op de dop.
De stick zelf is heel erg romig merk ik. Iets te romig want hoe ik de lipstick ook aanbreng hij blijft in de lijntjes bloeden waardoor het lijkt alsof ik de stick niet netjes heb aangebracht. 

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

 Hij geeft ook ontzettend veel af en omdat de lipstick zo romig is deukt hij meteen in na het eerst gebruik. Hij voelt wel erg fijn aan op je lippen , bijna als een lipbalsem maar het feit dat hij zo snel ''uit loopt'' en daardoor ook snel van je lippen verdwijnt maakt het dat ik deze kleur niet snel durf te dragen . Ook moet ik bekennen dat ik deze kleur mij niet zo mooi vind staan al vind ik de tint op zich prachtig.

Hier onder kun je zien hoe erg de lipstick uit loopt, zelfs met een lip potlood valt dit niet te fiksen.

foto van Engeliina Graepler.

Helaas vind ik dit geen topper, hij is te koop voor 4,99 bij Douglas, maar dit heb ik er niet voor betaald.
Gelukkig maar ;) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !