What's this? ''De Beauty Blender''


In deze nieuwe rubriek laat ik een aantal mannen/dudes een product zien en zij gaan dan ''raden'' wat het is .
Als eerste product is de beauty blender aan de beurt.
Dit zag ik op Instagram en het leek me een leuke om mee af te trappen.   De
antwoorden staan hier onder.

foto bron : Douglas.nl

Afbeeldingsresultaat voor beauty blender


''Dit is een make up sponsje
helaas had meneer het aan een vrouw gevraagd, dus een beetje gecheat  

'' Is dit een skippybal?''

''Hoe moet ik dat weten, ik draag alleen mascara''
dit was of course een grapje 


''Is dit een ballon? ''

''Is dit vulling?''

''Krijg ik die vraag alweer?
Blijkbaar was iemand me voor ! 


''Een quenelle?''  
Boy say what  ??




Geen hele rare antwoorden dus, Het volgende product gaat wat lastiger worden ;) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !