Aliexpress - Bioaqua panda hydra sheet eye mask


Hello Zorro !  Met dit panda maskertje van Aliexpress ben je in no time een super held terwijl je heerlijk ontspant met de hydraterende werking van dit maskertje.  Zo hoef jij niet bang te zijn voor wallen tijdens carnaval want die zijn niet eens zichtbaar na een nachtje door halen met dit maskertje op.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


Eventjes zonder gekheid, dit is een fijn verkoelend maskertje dat de huid rond de ogen zou moeten hydrateren en je wallen weg zou moeten werken. Nou had ik niet echt wallen, maar verkoelend werkt hij zeker wel. Aangezien ik migraine had en dit ding zo onmundig groot is dat hij half op mijn voorhoofd zit, werkte dit daar ook nog eens geweldig tegen. Het ziet er natuurlijk ook belachelijk uit en een foto hier van plaatsen gaat me al bijna te ver. 
Toch is dit een maskertje dat ik vaker aan zou schaffen puur vanwege de verkoelende werking.  Ik kreeg met mijn gevoelige huid geen allergische reactie en dat is tof.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !