Kiekjes Kieken - Februari 2017 Ontplofte suikerspin?


Al een tijdje heb ik geen foto artikel meer geplaatst maar onder het mom ''doe maar gek'' heb ik weer wat foto's voor jullie.


Deze week kreeg ik mijn nieuwe mobiel en daar zit een camera op met een hogere pixel dan ik eerst had.
Ook maakt hij iet wat vreemde foto's.
Zoals deze masker foto terwijl de stand nog op ''schoonheids niveau'' stond.
Alles is weggeblurred behalve mijn ogen haha.
Hallo Alien !  

Oh en ik ging stuk om mezelf, ik lijk net een ontplofte suikerspin. Iets met ik moet echt naar de kapper want het word tijd om uit te dunnen haha.

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.



En als we dan toch bezig zijn, heb ik nog een paar masker foto's.  Ik had griep dus had veel ''tijd'' om een hoop maskertjes te testen.  En why krijg ik zo'n huge voorhoofd met de selfie stand?

foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.

Verder deed Dirkje weer lekker schattig en kroop Louis lekker warm onder de dekens .
foto van Engeliina Graepler.foto van Engeliina Graepler.


En dat was het alweer voor deze week !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !