Review : Showergel Treaclemoon Blackberry Memories


Een tijdje terug kocht ik in Duitsland een paar mini flesjes ''blueberry memories'' douchegel, ik vond het zo jammer dat ze opgingen want ik vond het een heerlijke geur, onlangs kwam ik er achter dat ''blackberry memories'' eigenlijk precies hetzelfde ruikt dus ging er een grote fles mee. 

De hele zomer heeft deze op de plank gestaan maar nu pakte ik hem er weer bij. 

foto van Engeliina Graepler.



De fles ziet er snoeperig en vrolijk uit maar verder vind ik de verpakking echt ruk. Je moet namelijk onder de douche in deze enorme fles gaan knijpen voordat er eindelijk een druppel douchegel uit komt. En andere pompjes passen niet. Dus haal ik gewoon de dop er af en gebruik ik hem zo ;)

foto van Engeliina Graepler.



De substantie is lekker dik en schuimt goed. Je hebt dan ook niet veel nodig om naar een bessen taartje te ruiken.
Mijn huid droogt niet uit en na het douchen ruik je de geur nog uren op je huid. Naast deze geur word ik ook blij van ''my ginger morning'' en ''marshmallow heaven''.  En heb ik de handcremes in de geuren  ''satsuma'' ''marhsmallowheaven'' en ''cherry'' 

Heb jij ook al producten van Treacle moon in huis?

Reacties

Unknown zei…
Ik vind ze zo prijzig... daarom wacht ik voortaan op een actie. Ik heb nu trouwens nog wel genoeg. Maar ze zijn dierproefvrij en vegan én dat trekt me :D

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !