#Echtepostiscool-- Mijn gekregen Envelop.

#echtepostiscool , een project dat mij erg leuk af leek en vol spanning wachtte ik de 18e af.
Vandaag dus !  Carolien van liefscarolien had mij als lootje.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


De cadeautjes kamen vrolijk ingepakt binnen.

foto van Engelina Graepler.

Hier onder zie je mijn gekregen cadeautjes, helaas heb ik bijna alle producten al, en heb ik sommige zelfs tussen December en begin februari al gereviewed of omschreven in een artikel. Ook de paarse nagellak had ik al, maar dat kan gebeuren met zo'n  grote collectie als die van mij ;)
Het enige wat ik nog niet had is het gouden /bronzen lakje.





foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.
foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Dat ik de handcrème dubbel heb vind ik niet erg, dit is namelijk een favoriet van me :)
De andere producten ga ik aan een zusje geven of iemand anders die er blij mee is.
Mijn lootje heeft iets te goed haar best gedaan om passende cadeautjes  te zoeken hihi.


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Unknown zei…
Wat super leuk zeg! Echt een tof concept :)
Unknown zei…
Wel een heel tof pakketje! En de dubbele producten kan je mooi als reserve in je stash leggen. 😊
Engelina zei…
De dubbele producten gaan weg :) Ik weet dat ik ze toch niet ga gebruiken behalve de handcreme.
Engelina zei…
Het is zeker een tof concept, ik heb er met veel plezier aan deelgenomen.

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !