#Echtepostiscool- Therme Producten. + review whipped cream


Blij verrast deed ik open toen de postbode voor de deur stond. Ik had toch niks besteld? En het pakje van mijn #Epic lootje was al binnen. Het bleek dus om een pakje van Therme te gaan, een sponsor van #Echtepostiscool.

Hoe leuk is dat ! Dol enthousiast opende ik het pakketje en vond daarin 3 verzorgingsproducten en een leuk tasje uit de Dutch Glory lijn.


foto van Engelina Graepler.

De producten ruiken heerlijk bloemig naar tulpen,rozen en melk. Heel erg fris maar ook zacht en zoet tegelijk.
De whipped bodycream trok meteen mijn aandacht dus ik besloot deze meteen te reviewen.

foto van Engelina Graepler.




De substantie is een dikke opgeklopte boter , de cream doet haar naam eer aan. De geur van tulpen en rozen komt je tegemoet en je waant je in een heerlijk geurend bloemenveld. 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.



De whipped cream smeert gemakkelijk uit en smelt vrijwel meteen weg op je huid zonder te plakken .
Ook voelt dit product absoluut niet vet aan terwijl het je huid wel optimaal voedt. 

foto van Engelina Graepler.

Kortom, een fijn product dat ook nog eens heerlijk ruikt .
Toppertje , deze whipped cream. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !