Lipbalm battle ! Balea - Pepsi- Lipsmacker

Ik ben een ware lipbalm hoarder en sommigen zaten dan ook nog steeds in de verpakking.  Het werd dan ook tijd om er weer een paar uit te proberen. 


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Ik ben dol op lipsmackers en toen ik deze tropical versie voor slechts 1,39 zag liggen bij de op=op shop ging deze zeker mee. Hij heeft een lekker fruitgeurtje en smeert fijn uit. Je lippen hebben een mooie rode gloed en zijn beschermd met factor spf 20. Prima lipbalsem maar mij iets te zoet af .



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Deze pepsi wild cherry lipbalsem kost slechts 1,00 bij de big bazar en aangezien ik een cherry product addict ben ging deze ook mee naar huis.
De balsem voelt prima aan op de lippen en ruikt heerlijk naar cola met kersen. De kleur rood zie je duidelijk terug op mijn lippen en dit vind ik een leuk detail.
Deze stop ik zeker in mijn handtas.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


Deze roze lipbalsem kocht ik bij de DM en het is een limited edition van Balea. Deze lipbalsem voelt zijdezacht aan op de lippen en hydrateert ze goed. De balsem zelf ruikt naar roosjes en vanille en dit proef je ook lichtelijk op je lippen.
Van de drie lipbalsems in dit artikel is dit kwalitatief de beste als verzorging voor je lippen. Ook is dit de goedkoopste want hij kostte slechts 85 cent. !


Note : Na het testen kreeg ik een allergische reactie op OF de lipsmacker OF de pepsi balsem. Aangezien ik meer lipsmackers heb en hier nooit problemen mee heb gehad denk ik dat ik een allergische reactie op de pepsi balsem heb gehad, iets om rekening mee te houden.


Wat is jouw favoriete lipbalsem?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !