Mijn favoriete blogs 3 x


Ik vind het erg leuk om te bloggen, maar ik vind het ook super tof om andere blogs te bezoeken.

Er zijn een aantal blogs die ik blijf bezoeken en hier heb ik er 3 van uitgekozen. ze staan op willekeurige volgorde. 











Gek op make-up



Gek op make-up  is de blog van Mariëlle.
    Zij schrijft over beauty ( dierproefvrij/vegan), lifestyle &    minimalisme en travel. Ook fashion komt aan bod en dan      vooral duurzame items. Ik vind het leuk om haar blog te       lezen omdat ik wel wat minimalisme in mijn leven kan        gebruiken en om haar fijne schrijfstijl. Haar video's zijn       mooi kort en lekker informatief en als je eventjes geen      tijd hebt om een video te bekijken staat er vaak een       samenvatting onder het artikel. Ze lijkt me een lieve meid              en verdient zeker een plekje in mijn lijstje.

happilyeverafterx


    Happilyeverafterx is de blog van de twee zussen Esther &     Elise.  Zij schrijven over fashion en beauty en mixen                 budget artikelen met wat luxere items af. De reden          waarom ik hun blog graag bezoek is omdat zij                     duidelijke  reviews schrijven over producten die                                          mij toevallig  aanspreken. 

              De zussen maken ook prachtige foto's en als

            hun broertje in een artikel voorkomt is het ook                                                  altijd leuk.


My happy kitchen

Anne-Marie  blogt op My happy kitchen. Je vind er de heerlijkste recepten en fijne restaurant recensies.  De recepten zijn zijn duidelijk en je kwijlt bijna weg bij de mooie foto's.  Ik ken deze blog nu al een paar jaar en ondanks dat ik vrijwel suikervrij eet haal ik toch vaak inspiratie van deze vrolijke vrouw die kookt zonder pakjes en zakjes. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !