Opgemaakt # week 13 # maart 2017

En daar ben ik weer hoor met een aantal opgemaakte producten.

foto van Engelina Graepler.





foto van Engelina Graepler.



Ik maakte een douchegel van Balea op.
Dit merk heeft zulke lekkere douchegels .
Dit was er eentje met een frisse mandarijn geur.
Het was een LE editie en is denk ik ook niet meer te koop.

foto van Engelina Graepler.

Dit zilver maskertje in een kleine tube zat een keer bij een platina blonde haar verf van L'oreal.  Mijn haar werd er lekker zacht van maar of het ook echt neutraliseerde, geen idee.

foto van Engelina Graepler.

Dit maskertje van de HEMA rook heerlijk en maakte mijn huid lekker zacht .


foto van Engelina Graepler.

Deze showergel van Balea komt uit de nieuwe limited edition. Gelukkig heb ik er nog 9 staan, want deze is heerlijk.



foto van Engelina Graepler.

Het maskertje van Dr. Van Der Hoog rook ook lekker maar ik had niet het gevoel dat hij veel voor mijn huid deed.

foto van Engelina Graepler.

Het haar masker kuurtje van balea is geweldig. Mijn haar ruikt nog uren naar perziken en het glansde meer .

foto van Engelina Graepler.


Deze mini Treacle Moon douchegel in de geur soft watermint rain is heerlijk. 

foto van Engelina Graepler.

En ik maakte een gliss kur haar kuur op. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !