Opgemaakt #week 9 #Februari 2017


Ook deze week heb ik weer een paar producten opgemaakt.



Waaronder dit haarmasker van de Wibra, het is een blauw/paars masker met een botersubstantie die mijn haar ontdeed van een oranje gloed. Erg fijn spul. Deze schaf ik de toekomst zeker weer een keer aan als hij dan nog te koop is .

foto van Engelina Graepler.



Dit maskertje van Dr. Van Der Hoog rook heerlijk en maakte mijn huid gewoon zacht. Verder niet bijzonder en zal hem ook niet snel opnieuw kopen voor die prijs.

foto van Engelina Graepler.

Nog een maskertje ! Dit keer een ''haar shot'' met keratine van het Kruidvat. Deze vond ik erg fijn en zal ik zeker weer opnieuw kopen.

foto van Engelina Graepler.

Ook maakte ik deze zilver conditioner op van Balea.
Mocht ik weer een keer in de DM komen neem ik deze zeker weer mee.
foto van Engelina Graepler.

Bij de HEMA kocht ik dit mini micellair water om te kijken of hij goed genoeg was om er een full size van te kopen.
Maar het verwijderde mijn make-up zeer slecht en kreeg er zelfs een paar onzuiverheden van .

foto van Engelina Graepler.

Deze douchegel van FA was zo heerlijk. Alsof je jezelf met een luxe parfum aan het douchen bent die je huid ook nog eens lekker zacht aan laat voelen door de olie die is toegevoegd. Deze ging dan ook heel snel op.

foto van Engelina Graepler.

En deze doekjes gingen ook op. Deze gebruikte ik om lipstick te verwijderen van mijn lippen.
Gewoon prima doekjes, ook van Balea.

foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !