Review : Colors to play kleur creme Kruidvat : Coral !


De turquoise versie beviel me zo goed, dat ik graag nog een kleur wilde proberen. Dit werd violet maar deze pakte echter niet. Kruidvat service heeft me goed geholpen en heb hem nu omgeruild voor een compleet andere kleur namelijk : Coral !   Deze kleur zag ik bij Vera Camilla en ik vond het haar zo leuk staan dat ik hem ook wilde testen.

foto van Engelina Graepler.



De crème zit in een doorzichtige verpakking zodat je meteen weet welke kleur je te pakken hebt.  Als je het etiket openvouwt vind je de instructies.  Het is de bedoeling dat je de crème zo'n 20 minuten laat in trekken, maar hou wel rekening met je huidige haar kleur en haar toestand. Ik wil de kleur graag wat feller dus laat het iets langer dan 40 minuten intrekken .



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

 De crème ruikt  trouwens lekker fruitig. Ik maakte twee staarten tot aan mijn oor en heb hier voor het halve flesje nodig. Dik schouder lang haar zou je met 1 flesje compleet kunnen kleuren.  Ik maakte er twee knotjes van zodat mijn schouders niet vies werden.  Jup dit is uitgroei van 1 maand... Binnenkort weer eventjes blonderen. Mijn haar groeit zo snel dat ik dat liever uitstel maar nu valt het wel heel erg op.  De kleur is lekker fel maar toch ook pastel.
Mijn haar voelt heerlijk zacht aan  alsof ik bij de kapper vandaan kom en ze een haar behandeling hebben gedaan.



foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Ik ben er heel erg tevreden mee.
tip : Ook deze week kosten ze slechts 2,99 bij Kruidvat !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !