Blux Box Unboxing - Dubbelop

Ik besloot om een cadeautje voor mezelf te bestellen en wilde graag een beauty box. Nu kun je echter bij bluxbox ook een losse eerdere editie bestellen waardoor je al weet wat je gaat krijgen.  Ik koos dus voor zo'n eerdere editie en een verrassings- box met een waarde van 100 euro.  

Ik laat nu gewoon alles samen zien. Er zit 1 dubbel product in en voor de rest kan ik alles gebruiken. Super !

Ik kan de prijzen er niet allemaal bij vermelden, deze stonden er namelijk niet bij .
Maar ik weet wel dat de producten van Fruttini normaal 4,95 kosten.   De all you need is me cream 24,95 en de zilveren potloden 9,95. 


foto van Engelina Graepler.

Er zit een shampoo in, micellair water, handcrème, lash serum, douchegel, maskertjes, face mist ,voet crème, enzovoort. De boxxen zijn zeer divers. 

Ik ben in ieder geval zeer blij met alle producten !


De mini shampoo ruikt lekker naar mandarijntjes en heb ik al ingebruik.  Hetzelfde geld voor de voetcrème. 
Hier van komt snel een review online.

foto van Engelina Graepler.


De handcrème ruikt heerlijk naar mango en mandarijntjes en maakt de huid lekker zacht. Zo'n formaat is handig voor in je hand tas. 


foto van Engelina Graepler.
De nagellak is van Meeki en ik ben dol op dit merk. Deze kleur had ik nog niet !

Het oogmaskertje ga ik snel gebruiken. Dat lijkt me een fijn product. 


foto van Engelina Graepler.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !