Favorieten April #2017

De laatste tijd merk ik dat mijn huid niet meer zo goed tegen mijn vaste verzorgingsproducten kan, dus ben ik nieuwe dingen uit gaan proberen. Hier zijn favorieten uit gekomen. 


Ik heb zo'n vier verschillende oog cremes getest maar deze sample van Clinique pep start eye cream kwam (helaas) als winnaar uit de bus.  De full size is nogal expensive namelijk dus dat word samples verzamelen.


foto van Engelina Graepler.

Hetzelfde geld voor de hydro rush 20spf daycream van Clinique. Al moet ik zeggen dat ik met deze sample van 7 ml al een week of twee doe en bijna elke dag gebruikt heb.
Dus zuinig in gebruik.

foto van Engelina Graepler.


Deze Catrice concealer cream heb ik nu al voor de tweede 
keer gekocht en deze gebruik ik als oogschaduw basis, of om mijn wenkbrauwen net wat scherper mee te maken.
Hij is dekkend zonder de huid te verstoppen en trekt niet in de lijntjes. 

foto van Engelina Graepler.

De highlighter kwast van Essence is niet te hard, heeft een goede vorm en neemt precies genoeg poeder op om een mooie highlight te creëren.  Top kwast voor een budget prijs.foto van Engelina Graepler.

En als laatste weer een Clinique product!
De high impact mascara.  Hij separeert, maakt mijn wimpers langer, veroorzaakt geen oog irritaties en is gemakkelijk te verwijderen.  Ook dit is best een prijzig product.Ik kocht hem voor 25 euro in een set met de oogcrème en een reiniger.  De reiniger vind ik echter verschrikkelijk omdat er olie in zit.
foto van Engelina Graepler.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !