FOTD : Blue Rain + mini review Boozyshop


Bij de Boozyshop shopte ik nieuwe make-upjes en deze heb ik verwerkt in een  felle make-up look.

foto van Engelina Graepler.

En ik kocht eindelijk een I heart make-up bronzer.

foto van Engelina Graepler.


Het Freedom clubbed to death palette is zeer gepigmenteerd. Ik gebruikte de gele en groene kleur onder mijn ogen De blauwe, donkerblauwe en zwarte kleur op mijn oogleden. Als primer gebruikte ik de cream concealer van Catrice. 

foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.


foto van Engelina Graepler.foto van Engelina Graepler.

Freedom clubbed to death eyeshadow palette 
I heart makeup summer of love bronzer
Freedom pro melts liquid lipstick '''public''


Catrice cream concealer 


L'oreal colorista mascara 
Action zwart oogpotlood
Essence liquid eyeliner

Catrice brow pomade 
Essence rainbow highlighter 


Deze liquid lipstick is ook goed gepigmenteerd, plakt niet voelt fijn aan op de lippen en blijft prima zitten.
Ik kocht deze in een set van 3.
Ik zal deze binnenkort reviewen.

foto van Engelina Graepler.

foto van Engelina Graepler.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Review : Action Fashion Professional Kleur shampoo Cherry Red

Win actie ! Moederdag ''mom ketting''

Win Actie ! OMG maskers !